wtorek, 4 grudnia 2012

Witajcie moi kochani czytelnicy! W tym tygodniu raczej nie dodam rozdziału :( . Wiem też mi smutno, ale w ten weekend powinien się pojawić. W sumie już go trochę zacząłem. Dziękuję bardzo za 440 wejść. Nie wiecie jak to cieszy. Dziękuję za komentarze:
-Blue Rose
- Daria Paprocka
-Zuzanna Nowikow 
Chciałem was wyróżnić i podziękować. Dlatego promuje waszego bloga ;)
Myślę, że osób będzie coraz więcej, nie tylko odwiedzających, ale i komentujących. Dodawajcie się do obserwatorów! Komentujcie! Wypełniajcie ankiety! Promujcie ten blog! - Bardzo was prosi - Wasz autor
<Blue Carrot <3

1 komentarz:

  1. No i przez ciebie mam doła :(( Chcę wiedzieć co będzie dalej z Pawłem.... Nie ufam mu... Aaaa... idę się pociąć masłem.

    Ps. Dzięki za wyróżnienie. :))

    http://www.one-direction-witch-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń